اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

سلام و احوالپرسی [ بیاید از خودتون بگید ببینم]

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

سلام.

خیلی وقته که وبلاگ‌ها رو نخوندم و از همه‌تون بی‌خبر بودم. انگار اصلا ارتباطم با دنیای وبلاگ و ادماش قطع بود. الان که برگشتم دوست دارم ببینم چکار میکنید و درچه حالید. شاید شما هم به واسطه گرفتاری و کارهاتون کمتر از هم خبرداشته باشین پس بیخیال همه چیز بیاید حال و احوال کنیم و بگیم دیگه چه خبر؟

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۱۲)

سلام دخترم

پاسخ:
سلام بر دوست قدیمی خودم. دلم حسابی برات تنگ شده بود. خوبی؟
چه خبرا؟

خب من همچنان نامزدم 

همچنان با انبوهی از مشکلات دست و پا میزنم 

همچنان دانشجوئم 

فعالیتهای فرهنگی رو تاحدود بسیار بسیار زیادی کنار گذاشتم 

دو سه ماهه می‌خوام برای آینده هدفم رو ترسیم و برنامه ریزی کنم، اما هنوز نمیدونم هدفم چیه 

این ترم با دوستام همکلاسی نیستم و به شدت تنهام 

دیگه...

پاسخ:
دوران نامزدی شیرینه اونجور که میگن یا نه میخک؟ خیلی تعریف میکنن ولی من از این تفاوتا که آشکار میشه میترسم.
امان از زندگی متاهلی. آدم رو برای یه سری فعالیت ها محدود میکنه.
منم نسبت به اینده احساس مبهمی دارم. دقیقا رشته کلاف از دستم در رفته و یه چیز کلی تو ذهنمه.
چرا باهاشون نیستی؟

هنوز نرفتم کلاس رانندگی چون فوریت نداره برام 

کلاس هنری میخواستم برم اما نه حسش هست نه وقتش 

کلاس تکواندو رو از وسط رها کردم چون یه ماهه حدودا مریض شدم بدجور، کم و زیاد میشه اما هست. البته تنبلی هم دلیل مضائف بود 

بیشتر مجازیم 

طرح ولایت مجازی ثبت نام کردم و امروز تکلیف هفته اول رو فرستادم

پاسخ:
این پروسه گواهینامه گرفنم چیز عجیبیه میخک! من هنوز تو مرحله‌ی اخر گیر کردم چون وقت نمیکنم که تموم کنم این ماجرارو :(
چه خوبه که تکواندو میری. دوست دارم برم سراغ ورزش یا مهارت دیگه اما واقعا خیلی تنبلم.

منم دوست دارم طرح شرکت کنم که راسش رو بخوای پولم نرسید :( دوست داشتم دوره ی شهید پالیزوانی شرکت کنم :(

یه مدته هر کتابی شروع میکنم نصفه میذارم 

نمی‌دونم چم شده 

چندتا سریال و فیلم دیدم که معرفی هیچکدوم رو نداشتم تو وب 

در حال حاضر نصفه شبها میرم خاطرات خون آشام میبینم و تینیجر درونم فعال شده 

پاسخ:
این حالت دقیقا خود منه. چنتا کتاب خریدم و اصلا نخوندم. نصفه همه رو ول کردم. از کتابخونه گرفتم چندبار و بازم ول کردم. فیلم و سریالم همین رواله.

باز خوبه تینیجر درونت فعاله. من حوصله‌ی همونم ندارم. ولی عجیب یاد دوران بلوغ و پسران فراتر از گل افتادم :))

منم دلم برات تنگ شده دختر 

بهت فکر میکنم و یادم میفته برای مشهد هم دلم تنگ شده🥲 

 

 

 

میدونستی لیاقتت خیییییییلییییییی بالاست دختر؟

پاسخ:
منم همیطنوررررر


میخک راستش برای چندمین بار من مشهد زندگی نمیکنم متاسفانه :((( و خب اینم یک نوع بیلیاقتیه. ام چند وقت پیش دقیقا شهادت امام رضا مشهد بودم و حسابی یادت کردم تو حرم :)

سلام 

منم هنوز در کانال و وبلاگ دنبالت میکنم نرگس دوست داشتنی😉

 

پاسخ:
سلام بهت زهرای عزیز. اتفاقا همین الان وبلاگ تو رو میخوندم :)

مچکرم از حضورت :*)

ببین هر مرحله‌ای از زندگی تلخی و شیرینی خودش رو داره 

نامزدی از اون جهت که محدود نیستی خوبه. قشنگ میدونی چند وقت دیگه کلی مسئولیت میاد رو دوشت ولی فعلا ازادی، اینش خوبه

ولی ببین تو زندگی زیر یه سقف آدمها ناخودآگاه تفاهم‌ها رو پیدا میکنن. فعالیت مشترک زیاده و نزدیکتر میشن. محبت بیشتر میشه. اختیار زندگی هم دست خودتونه. رسم و رسوم و این چیزهای چرت رو میذاری پشت در میای خونه خودت. اما تو نامزدی ناخودآگاه تفاوت‌ها پررنگه. همیشه پر از ترس و تردیده. بلاتکلیفی داره. دخالت بزرگترها داره. 

دیگه دیگه 

 

 

پاسخ:
آره اینم هست. اون مسئولیتهایی که بعدش میخواد بیاد سراغت تورو نمیترسونه؟ من گاهی میترسم اما میگم تا کی زندگی بدون هدف و تنهایی؟

من میترسم باعث دلزدگیم بشه. روی افکار آدما خیلی حساسم. روی کارا. روی جزئیات. همین منو میترسونه :(
دیگه دیگه :))

می‌دونم بابا 

یادمه گفتی از شهرهای خراسان رضوی هستی ولی خیلی کم مشهد میری 

ولی دلیل نمیشه من با تو یاد مشهد نیافتم 

 

 

واییی منم میخواستم کلاسهای استاد غلامی شرکت کنم. ولی من رو هم هزینه به شک انداخت. و اینکه طرح ولایت رایگان بود خب :دی 

روایت انسان شرکت میکنم سه ماهه ۲۰۰. اون بهتره باز به صرفه است 

 

 

تو پروسه آخری. من اصلا شروع نکردم. و خیلی عجیبه تنها کسی هستم که نرفتم شرکت کنم فک کنم

پاسخ:
عه؟😅 پس زود قضاوت کردم! فکر کردم یادت رفته 😅
پس هروقت یادم افتادی برام دعا کن لطفا :) منم یادت میوفتم حقیقتا خیلی مواقع.

میدونی یکی از دلایلم برای انتخاب دوره های استاد غلامی خوب حرف زدنشه. خیلی خوبه که اینقدر شیوا و رووون حرف میزنه.آقا ازین طرحا به منم معرفی کن. بحران معنویت درونم بیداد میکنه. خیلی دچار فقر روحیم ام. حس کتاب خوندنمم نیست. کتاب خوبم نمیونم از پایه چی شروع کنم به خوندن.
کتابای عین صاد بنظرت خوبه/ دوست دارم دوره‌ی کتابهاش رو شروع کنم. دقیقا نمیدونم از کدوم و چگونه و آیا واقعا بدردم میخورن یا نه.



نه تنها نفر نیستی. ولی برای من خیلیی طولانی شد :| اعصابم رو ریخته بهم. هنوز یکبار امتحان دادم و رد شدما😅
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • * رد شدن *

    پاسخ:
    اینو تجربه کردم. خیلی تخله ولی خب اگر دیدی نتیجه نمیده برو سراغ یه کار دیگه :)

    سلاممم

    اول خودت خبز بده چی کار میکنی :)))

    پاسخ:
    سلام بر زری.
    از دیروز منتظر کامنت تو بودم :)

    خب من یکسال شده که میرم سرکار. مهارت جدید یاد گرفتم و با ادمای جدید اشنا شدم از این نظر پیشرفت کردم و بسی خوشحالم. هنوز مرحله ی اخر گواهینامه گرفتنم! یکبار عاشق شدم و در شرف شکست عشقی ام😅 و اینکه اینا دیگه.
    تو کجایی؟ چه میکنی؟
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • با خودم فکرکردم منو اصلا میشناختی که بیام بگم مثلا فردا ازمون ادبیات دارم؟XDTTTT

    پاسخ:
    بعله که میشناستمت دخترمممممم
    شاید یه چیزایی از جزئیات یادم نباشه ولی  یادم نرفته تورو :)

  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • دخترم؟ یاخدا 😭😭😭 چرا فکر میکردم کلا نمیشناسیم؟xDD

    پاسخ:
    😄 نه میشناسمت. وقتی هم سر میزدم وبلاگم میومدم وبت میخوندمت. ولی جزئیات کم یادم مونده :))

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">