اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

در نوردیده شدن

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

~هوالنور

این روزا حس میکنم خیلی آدم سطحی‌ای شدم. روزمرگی منو تو خودش حل کرده و اصلا معنا و رویا انگار برام فراموش شدست. اذیت می‌شم از سطحی بودن. از درگیر ظواهر شدن. در گیر ظاهر زندگی روزمره و بی‌معنای دوروبرم شدن. زندگی‌ آدم بزرگا همینه دیگه. قبلا رویا می‌بافتم، هدف داشتم، تو دنیای دیگه‌ای زندگی می‌کردم. اما الان انگار زندگی خسته کننده‌ی کار و کار و جنگیدن برای ساخت یه زندگی معمولی مادی، منو از اون احساس معنویِ عمیق و نگاه معناداری که به دنیا داشتم، دور کرده.

الان خیلی خستم. روحم خسته‌ست. چند وقته نه کتاب میتونم بخونم، نه تحمل فیلم دیدن دارم. صبرم صفر شده. انگار کودک بیش‌فعال درونم بیدار شده و نمی‌ذاره رو چیزی که میخوام تمرکز کنم. افکار سادهوو سطحی منو درنوردیده. غرق شدم تو زندگی روزمره. این "من" رو دوست ندارم. انگار چیزی برای ارائه ندارم. خودِ واقعیم کو؟!

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۳)

  • امیررضا زرندی
  • تکراری شدن اعمال برای من از هرچیزی عذاب آور تره🤦🏻‍♂️

    پاسخ:
    تکراری شدن یه سری کارهای بی معنی عذاب آورتر!

    ماها سحر نداریم به خاطر همین حالمون خوب نیست، 

    یه نیم ساعت قبل اذان صبح بتونیم بیدار بشیم، روزمرگی به راحتی نمی‌تونه در خودش حل‌مون کنه.

    والسلام

    پاسخ:
    اینقدر دوست دارم نماز صبح و دعای عهدی که تو تاریکی خونده بشه و حرف زدن با خدا و دیدن هوای گرگ و میش صبح رو.

  • یاسمن گلی :)
  • سعی کن در طول هفته یکم تایمتو خالی کنی و برای خودت وقت بزاری

    همه ی ما درگیری های خاص خودمون روداریم اما امیدوارم بتونیم به خوبی از پس این مشکلات بربیایم . 

    تو فرد ارزشمندی هستی برای این ادم ارزشمند وقت بزار و تیمارش کن

    پاسخ:
    معذرت برای تاخیر در جواب دادن :)
    این روزا که زندگیم شده کار و کار و کار. البته این خودش یک نوع تفریحم برام حساب میشه ولی به قول تو نیاز دارم وقتم رو خالی کنم و یه فعالیتی برای آرامشم و خودم وقت بذارم.
    مچکرم بابت حرفای قشنگت که بهم انگیزه و انرژی میده یاسمن عزیز.🤍✨

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">