اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

بعد از مدتها

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

متاسفانه عاشقم و تک بعدی. نمی‌تونم الان که قلبم، مغزم، احساساتم، چشم و گوشم درگیر یک نفر هست، به چیز دیگه‌ای بپردازم. انرژی و انگیزه و تلاشم مختص به اون یک نفره. به بودن اون یک نفر.  راستش تا الان هیچ وقت نبوده که لحظه‌هایی رو زندگی کنم در لحظه بدون ترس و استرس یا امید به آینده مگر لحظه‌هایی که با او می‌گذره. من زندگی و حس نکردن گذر زمان رو کنار او حس کردم. این حس عجیبیه. چیزی که دائم انکارش می‌کردم و به تمسخر می‌گرفتم ولی الان تمام وجودم تو خواب و بیداری درگیرش شده. خوبه خیلی خوبه. احساس جدید و قشنگ و خیلی شیرینِ ملس که غیرقابل وصف و نشان دادنه ولی گاهی تلخ میشه. تلخیش هم شکل همون شیرینی غیرقابل وصف و نشان دادنه.

من تو مخفی کردن احساسم ضعیفم. همه به سِّر درونم پِی می‌برن. این خیلی اذیتم میکنه خیلی.

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

جستار‌جدید‌زندگی

نظرات (۴)

آخرش فهمیدی متقابله یا نه؟ :`)

پاسخ:
یک احساس یکطرفه و اشتباه :)

حاجی بیا تعریف کن ببینیم چه کردی اخر =*)))))) !؟

پاسخ:
من هنوز به تهش نرسیدم زری.
وای دلم تنگ شده بود برای زری نوشتن و کامنتات و جواب دادن:)
آره خلاصه من نمیدونم این راه بی‌سروته هست یا من هنوز اولشم.

دلم برات میجوشه دختر..

فقط بگم مراقب خوبیات باش..

پاسخ:
ممنونم که نگرانمی😓❤
شماهم همینطور :*)

اشکال نداره اگه پی ببرن. خوشحالم برات واقعا از ته دل. همیشه همین باشه و زیبا و خوشبخت.

پاسخ:
دل آدم رسوا بشه و تهشم چیزی نباشه این بده :(
ممنونم ازتون❤

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">