اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

بدویین بیاین که اومدم :|

شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲ ق.ظ

چند وقته که نمی‌تونم تو وبلاگ بنویسم. خیلی دلم تنگ شده برای اینجا ولی از اونجایی که سرم شلوغه و وقت کمی دارم هم خیلی کم وبلاگ‌هارو میخونم هم پست نمی‌ذارم. 

ولی همچنان تو کانال تلگرامم هستم و پر قدرت پست می‌ذارم. 

لینک کانال رو اون بالا  گذاشتم چون نمیشه اینجا لینک رو کپی پیس کرد :!

سپاس.

عیدتون هم پیشاپیش میارک.

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۱۰)

  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • سلاممم

    پاسخ:
    سلام بر میتسوریییی بیان :))
    چطوریایی؟
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • یک وبلاگ نویس هرچقدر هم سرش شلوغ باشه دستش از نوشتن نمیوفته:دی

    پاسخ:
    من هر لحظه که یاد وبلاگ میوفتم دلم تنگ میشه. اصلا اینجا یه چیز دیگه‌ست.
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • +خوش اومدیی^-^

    پاسخ:
    قربانت *_*
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • ای بابا. من هربار اسممو میاری ذوق زده میشم که یادته.TTTT

    خوبم. تو چطوری؟D:

    پاسخ:
    :)))))
    خداروشکر که خوبی. منم خوبم :))
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • ماهم دلمون برای تو تنگ میشه TT

    پاسخ:
    دل به دل کانال کولره :دی
    خب خب چه خبرا؟ درآستانه سال جدید از بیان چه خبر؟
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • بیان... بنظرم دیگه وایب بیان رو نمیده(: اکثر وبلاگ نویس های خوب و واقعی محو شدن.. یطوری اون اصالت نوشتن داره از بین میره انگار...

    پاسخ:
    دیگه هیچی مثل قبل نیست آخه :))
    آدما و حال و هواها عوص شده.
    راستییی عیدت مبارک😀💫💫
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
  • خوش برگشتین:دی

    هرچند که میدونم برگشتنتون دائمی نیست.

    پاسخ:
    مچکرررر
    عیدتم مبارک آیسای عزیز :)))

    سال جدیدت مبارک💐

    پاسخ:
    سال جدید شماهم مبارک و پر از اتفاقات قشنگ :)))
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • سال نوی توهم مبارک:))

    پاسخ:
    برات اتفاقات خوب و قشنگی رو آرزو میکنم. :*)💫
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
  • ممنون و همچنین عید شما هم مبارک:")

    پاسخ:
    شرمنده دیر جواب میدم. ممنون 😅💫

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">