اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

میتونم مادر خطابتون کنم؟

شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵ ب.ظ

اون روزی که استارت تغییر زندگیم و کشیده شدنم از حال بدِ پُر آشوبِ وحشتناکم خورده شد، صبح خیلی زود مثل هر روز دیگه‌ای با قلب شکسته و پر از درد بیدار شده بودم تو رخت خواب رغبت بلند شدن نداشتم، این مداحی* رو هزاربار گوش دادم و هزار بار بغضم شکست و گریه کردم‌ و گریه کردم و گریه کردم. اون زمان با هر قطره اشکم تمنا میکردم به دامنِ امام حسین(ع). شاید حرفی نمیزدم اما دل شکسته و چشم گریونم هزار حرف ، هزار خواهش و تما داشت. خریدار دل شکستم شدن خودشون. همون روز، همون روزی که شبشم از حال بد هی به ای مداحی که یهویی و بدون اینکه قصد گوش دادنش رو داشته باشم، پلی شد و من چندین بار گوشش دادم و صبح هم باز تکرارش توی گوشم و گریه و گریه کردم! 

بعد از اون شروع باز توسل جُستم به خودشون، به حضرت زهرای مرضیه(س) هزار بار التماس و خواهش کردم. با این دل سیاهِ چرکینم بدون رودروایسی بابتِ وجه خراب شدم جلوشون چون هیچ وقت بنده‌ی خوبی نه برای خدا بودم، نه شیعه‌ی درست و رو آبروداری برای حضرت مادر! اما با این وجود، با تکرار همه این حرفا که درست که من بدم ولی شما خوبی. با گفتنِ اینکه ببخشید که مادر خطابتون میکنم، ببخشید که باز دست تزرع به سمتتون دراز میکنم، ببخشید که دائم مثل گدای آواره مدام بابِ کرمتون رو می‌کوبم، ببخشید که همیشه بدون توجه به بد بودنم ازتون درحال خواهشم! چون... چون فقیر منم. نیازمندِ لطف و عنایت شما منم. شما بزرگواری شما بی‌نیازی! چاره‌ی من نیازمند درب و داغون شمایی. اصلا اون چراغِ نیم سوز منم محتاج وصل شدن به چشمه نور شمام! بازم کمکم کردن. دستم رو گرفتن از اون باتلاقِ سیاهِ پر لجن نجاتم دادن. هنوزم هنوزم که یه ذره دارم پرو بال میگیرم میبینم دست غیبِ پر محبتی رو که روی سرمه. گفتم بگم من حواسم هستا! حواس پرتم و فراموشکار ولی حضرت مادر من هرچی دارم از شماست. الهی قربونتون برم که حواستون بهم هست حتی اگر نگم. دوست دارم خوشحالتون کنم. میدونم چطور و نمیدونم چطور! ولی همه زندگیم رو مدیونتونم. همه چیزم رو. دلم میخواد به دست شما عاقبت بخیر بشم.

خیلی وقتا این بخش از آهنگِ علی فانی تو گوشم میپیچه که دنیا به خسرانِ عقبی نیارزد... به دوری ز اولاد زهرا(س) نیارزد" این بخش دلم رو میلرزونه. پس بازم میخوام التماستون کنم مواظبم باشید که دور نشم ازتون هرچند که اونقدر نزدیک نیستم ولی این رایحه و این محبتی که ازتون به دلمه، بزرگترین نعمت و توفیقی هست که نصیبم شده توی زندگی.

دست محبتتون رو سر تمام دخترای سرزمینم. رو سر تمام پسرای سرزمینم. 

* اون مداحی اینه. هرچند که مرتبط با ایام ماه محرمه ولی چیزی از خوب بودنش کم نمیکنه.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

الحق که مداحی‌های حاج مهدی رسولی عالیه مخصوصاً برای فاطمیه. من این مداحی رو خیلی دوست دارم.

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۳)

  • حاج‌خانوم ⠀
  • سلام نرگس جانم 

    دقیقا همینه... دقیقاا 

    ان‌شاءالله همیشه توی بغل حضرت مادر باشی

     

     

    پاسخ:
    سلام حاج خانوم عزیز خوبین؟
    ممنون ازتون. انشاءالله هممون :'(

    نرگس 😭

    پاسخ:
    😥😣

    توسل به حضرت زهرا تضمینی به نظرم...

    پاسخ:
    قطعا همینطوره!

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">