اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

چند روز بود زانوی پای راستم خیلی درد می‌کرد. انگار با میخ میکوبیدن سر زانوم و هی میکشیدنش بیرون. دردش توی کل پام پخش می‌شد. یکشب با خودم گفتم: بذار ببینم پمادی، چیزی نیست که درد لعنتی ساکت بشه؟ خب معمولا پماد پیروکسیکام خوبه که هرچی گشتم نبود. به مامان گفتم تو ندیدیش؟ گفت که یکی از همسایه‌ها برده و نیاورده و بعد گفت از اون پمادِ گیاهی‌ای که بابا موقع درد کِتفِش از دارو گیاهی گرفته بزن. توی ذهنم بود که شکل ظرفش قوطی بود. رفتم تمام کابینت‌هارو گشتم نبود که آخر سر یه قوطی پماد پیدا کردم که روش یه آدم اسکلت مانند ایستاده بود و با نقاط قرمز سر زانوها و کتف و گردن و مچ دست هارو نشون کرده بودن که نقاطی هست که باید مصرف بشه، روشم نوشته بود برای درد مفاصل و استخوان. خلاصه من به مامانم گفتم: همیه؟ و گفت: اره. منم درِ قوطی رو باز کردم و به پام زدم. بوی خیلی تندی داشت اینقدر که ته دماغت می‌سوخت. همون موقع خواهرم گفت: این خوبه وقتی دماغتِ بسته شده و نمی‌تونی نفس بکشی، بوش کنی، سه سوته راه تنفسیت باز میشه. منم اعتنا نکردم و رفتم تا شبی دیگر. پام خیلی خوب شده بود و فقط یکم بهونه میگرفت، منم برای محکم کاری گفتم بذار یکم دیگه هم بزنم به پام. قوطی به دست بازش کردم بازم بوش همه جارو برداشت. بابا که شب قبلش نبود و نمیدونست قضیه چیه، مامان بهش گفت: این پماده که اینقدر بو نداشت که! بابام گفت: کدوم؟ قوطی رو نشونش دادم، گفت: این پمادِ خره! همونی که مامانبزرگ موقعی که کِتفِش شکسته برای درد آورده و بابامم بهش دست نزده گذاشته تو کمد! پماد عصاره خر:/ آره خلاصه... پماد خر شاید اسمش زیبا نباشه ولی اثرش عالیه. دردِ پام به سمت علفزارهای آمریکا فرار کرد! ممنون مادربزرگ :/ 

پ.ن: عنوان رو قرار بود بنوبسم "به بهانه روز وبلاگ نویسی" و نمیخواستم با خر مزین کنم ولی دیدم خر که فحش نیست، حیوانه! بعدم توی این برهه‌ای که همه به فکر حمایت از یه چی هستن، چرا من نیام و تابویِ توهین به این حیوان شریف و اسمش رو نشکنم؟ و آره این شد که شما رو هم به این #کمپین_خر_حیوان_نجیبی_است دعوت کنم :دی

پ.ن: انصافا این روز رو اول به خودم بعد به باقی وبلاگ نویسا و همه کسانی که این همه سال از شروع وبلاگ نویسی نوشتن و ادامه دادن و تا الان استوارن، تبریک میگم :)

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۱۲)

ببخشید پماد خر رو باید از کجا تهیه کنیم؟

پاسخ:
از تمام مراکز مورد تایید مادربزرگا :))
  • مون چایلد (هیرای)
  • جوری که آدمو ترغیب می‌کنی بیاد پستو بخونه xD

    ترکیدمxD

    پاسخ:
    😅

    خوشحالم خندیدی :)

    باید تبلیغ کننده پماد خر میشدی :)

    پاسخ:
    این حیون طفلی مهجوره! اگه شتر مرغ بود حالا ببین چقدر پول میدادن بابت همین یهئ پست :(

    حالا کاش واقعا عصاره ی خر داشته باشه. معمولا الکی میگن این پماده فلانه. مثل پماد شتر مرغ:دی

    پاسخ:
    علتش فکر میکنم همون کمبود این حیوون نجیب باشه. متاسفانه رو به انقراضه بیشتر😅

    داشتم خیلی خندان پیش میرفتم که این تیکه:

    پماد خر شاید اسمش زیبا نباشه ولی اثرش عالیه. دردِ پام به سمت علفزارهای آمریکا فرار کرد! ممنون مادربزرگ :/ 

    به قلمِ یاس🌱 در وبلاگِ my-safe-room.blog.ir 🌊

    منفجرم کردXDDD عالی بود.XD

    روزمون مبارکککککک

    پاسخ:
    😅
    دیگه به هرحال تجربه بود :دی
    متشکر همچنین برتو :*)
  • حنا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • حتی اگر در علفزارهای امریکا میبودم هم این عنوانی که نوشتی منو جذب وبلاگت میکرد

    پاسخ:
    خداکنه پادرد این پستو نخونه پس :دی

    😅

    🤣🤣🤣 عنوان عالی بود.

    پاسخ:
    هرچی خوبیه از خودِ این حیوون نجیبه :دی
    😅

    عنوان جز بهترین عنوانایی بود که تو کل تاریخ وبلاگ نویسیم خوندم=)))

    پاسخ:
    باز تو ببین پمادش چقدر بهترینه 😁
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
  • من هم به کمپین می پیوندم*-*xDD

    پاسخ:
    خوشحالم که اینقدر با فکری :دی

    اخرشم باید پماد با نیش باز رو به دوربین به دستت میگرفتی و میگفتی پماد خر، عصاره‌ای برای تمام دردها😌

    پاسخ:
    نه دیگه من با خلوص نیت از این حیونن تعریف کردم 😁
  • سارا سماواتی منفرد
  • چه جالب اصلا فکر نمی کردم همچین عصاره یا کرمی تو دنیا وجود داشته باشه روغن شتر شنیده بودم اما خر (((-:

    چراغ وبلاگت همیشه سبز و مبارکه .

    پاسخ:
    البته پماده و حالت روغنی داره اگر تو هوای آزاد باشه یکم مایع میشه.
    به این حیوون کم محلی میشه وگرنه خیلی خاصیت داره عصارش😁

    متشکرم. همنیوطر وبلاگ قشنگ شما :*)

    مبارکه. روز وبلاگ نویسی. :*

     

    اتفاقا خر خیلی حیوان نجیبی‌ست. =)

    پاسخ:
    متشکرم روناهی عزیزم. چراغ وب قشنگ و اکیلیلیِ خودت همیشه روشن و برامون بنویسی :*)


    خوشحالم که تو هم اینو درک میکنی :دی

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">