اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

بدون عنوان خاص

جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۵۷ ب.ظ

یادتونه گفتم خدا انگار کنار اون هدف اصلی‌ای که مارو بخاطرش آفریده و داره هدایتمون می‌کنه سمتش، یه چیزی هم می‌خواد یادمون بده؟! البته نمیگم فقط یک چیز بلکه هزاران چیز، هزاران صفت و هزاران خصلت خوب و چیزهایی در همین محدوده. بعد هم گفتم انگار خدا میخواد بهم صبر کردن رو یاد بده چون آدم عجولی‌ام! نمی‌دونم توی اون پست گفتم یا نه ولی مامانم گاهی بخاطر این بی‌قراری و ناشکیبایی من میگه دلیلش اینه که هفت ماهه به دنیا اومدی و خب منم قبول کردم که ذاتا آدم عجولی‌ام و صبر برای من انگار تعریف نشدنست، آره خلاصه از حرف اصلیم دور  نشم و بگم که من باید صبر رو یاد بگیرم. حس می‌کنم جواب اینهمه سخت گذشتن و صبر کردن در عین ناکشیبایی و البته میشه گفت تحمل این صبر اجباری، کم کم داره روزنه امید و انجام و کمی تا حدی رسیدن رو برام باز میکنه. البته نه رسیدن کامل! فقط و فقط رسیدن به نقطه شروع و من اینو دوست دارم. از نشستن و صبر کردن خوشم نمیاد و دلم میخواد برم تو دل ماجرا. خدایا شکرت که اون روی ناشکیبم رو تحمل کردی هم تو و هم خانواده و داری نادیده میگیری بدرفتاری‌هام رو. انگار حتی بیان هم یکم جون گرفته :) فقط کاش یکی یکی گره کورهای هر کدوم از ما که گره متفاوتی داره باز بشه و حالمون بهتر شه.

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۵)

  • چوی زینب دمدمی
  • منم دقیقا همینطورم!

    نیاز دارم صبوری رو یاد بگیرم. به شدت!

    پاسخ:
    خدا بهمون صبر بده. صبر خوب و مفید :))

    خیلی قشنگ گفتی، خیلی به دلم نشست

    + چرا بدون عنوان، از دل متنت کلی عنوان میزنه بیرون :))

    پاسخ:
    خوشحالم که دوست داشتین :))

    سخن کز دل برآید لاجرم بردل نشیند :")

    آمین!

    پاسخ:
    💚
  • سپیده علی پور
  • چقدر خوبه داشتن همچین خانواده‌ای و چقدر خوبه باور به همچین خدای مهربونی

    پاسخ:
    واقعا نعمته. البته این نعمت پیش چشم خیلیامون پنهونه ولی خانواده منحصربه فرد و تکن. خدا برای هممون حفظشون کنه :)

    الهی آمین

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">