اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

از ده دقیقه‌های خودم

من زیاد باخودم حرف می‌زنم. روزی میلیون‌ها کلمه توی حافظم در رفت و آمده که نتیجه‌ی این حرف زدن‌ها شده خودخوری و درون ریزی. 98 درصد با خودم حرف می‌زنم و نه با هیچکس دیگه برای همین برعکس فاطمه دلم میخواد با دیگران حرف بزنم. دلم می‌خواد قابلیت حرف زدن با خودم رو نداشته باشم چون حسابی از دستش کلافم!

حجم بی شکل خاکستری رنگ

منم همین حس رو دارم. خیلی وقته. ولی تاحالا به چیزی تشبیهش نکردم. گرچه موقعیت‌هامون متفاوته ولی حال بد و اون حس یکیه. چقدرم که منم لجبازم و چقدر این لجبازی کار دستم میده.

تا اطلاع ثانوی/من زنده‌ام/یک بلاگر محبوس

خیلی بین عنوان‌ها گشتم تا یه هایکو خوب از کار در بیاد.

کاش من ماهت بودم

فارغ از جهان 

مثل وزش باد زیر درخت بید مجنون ...

بغلی

چقدررر من فقدان بغل دارم!! یادمه آخرین باری که بابام بغلم کرد، خونه دوستش بودیم. اون موقع شاید 10 یا یازده سالم بود. مامان میگفت بابا خیلی دلش میخواد بغلتون کنه ولی چون بزرگ شدین خجالت میکشه و خب هر وقت یادش میوفتم یه لبخند پهن میاد رو صورتم چون با همه سرتق بازی‌های من و اختلاف یا شباهت‌ها ما یک خانواده‌ایم.

هنوز هم به من فکر می‌کنی؟

از تعریف کردن پست‌های اکلیلیِ روناهی بگذریم، از قشنگی فضای وبش و پر احساسی پستِ قشنگش بگذریم، کاش یکی برای منم نامه می‌نوشت. فکر کنم اکثرا وقتی بچه بودیم با دوستامون نامه نگاری می‌کردیم. من فقط یک نفر بود که با اینکه دائم تو مدرسه پیش هم بودیم ولی بعد مدرسه یا پشت خط تلفن باهم حرف می‌زدیم یا خونه هم بودیم ولی باز برای همون چند ساعت دوری نامه می‌نوشتیم. دلم برای اون نامه ها تنگ شده. کاش دوباره برام نامه بنویسی دوست قدیمی و دورِ من...

پ.ن: دو چالش وبلاگی رو ترکیب کردم البته با اجازه برگزار کنندگان چالش :) بدین صورت که درباره پنج وبلاگ ‌نوشتم که یکی از اون وبلاگ‌ها درباره چالش هایکو بود. قیمه هارو ریختم تو ماستا به روایت پست =)

چالش احیای مجدد بیان توسط میخک

چالش هایکو توسط یاکریم

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۱۲)

خلّاقانه بود. :)

پاسخ:
:)

:,(

پاسخ:
غمگین چرا؟

آخی^^

چالش جذابیه

چقدر خوشحالم که یه چنین جمعی توی بیان درست شده💗

پاسخ:
:))
شما شرکت کردی فکر کنم🤔

آره یه احیای تازه میشه بیان =)

منظورم چالش احیای بیان بود؛ که نه هنوز شرکت نکردم

پاسخ:
تو چالش هایکو اسمتونو دیدم :)
ا
تو چالش احیا هم خیلی خوبه شرکت کنیدا😀

مرسی :`)

 

واقعا تو لینک شدنمون بهم و تبادل حس هامون کمک می‌کنه 

 

پاسخ:
مچکر از تو=)
آره. آشنا شدن با وبلاگای جدید و حس تعامل خیلی خوبه دمت گرم :)

بخاطر این حجم بی شکل خاکستری رنگی که هر دومون دچارشیم...

پاسخ:
امیدوارم رها بشیم. امیدوارم نابود بشه. امیدوارم هیچکس دچارش نشه :(

واقعا، واقعا ؛)؛

پاسخ:
انشاءالله
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • عه پست من! مرسی :)

    می‌دونی منم نشخوار فکری منظورم نبود. اون رو خودمم باید کنترل کنم. و اینکه باهات موافقم، حرف زدن با آدما هم خیلی لازمه.

    پاسخ:
    :*))

    آره منظورتو فهمیدم. وقت گذاشتن برای خودت و با خودت روراست صحبت کردن. چیز جالبه ولی من کلا با خودم خیلی غر میزنم :/

    هی خوندم ببینم یعنی چی؟ :)) اومدم پایین دیدم عه چالشه! باحال بود.

    پاسخ:
    سلام. خوش اومدی :)
    خوب اگر دوست داری خیلی خوب میشه که شرکت کنی هوم؟ =)

    دلم می‌خواد این چالشه رو شرکت کنم.

    پاسخ:
    پس ازتون دعوت میکنم به چالش بپیوندین :))

    تشکر از شما:)

    پاسخ:
    :)

    ممنون از دعوتتون :) فرصت لازم داره که بنده فاقد آن می‌باشم دوست عزیز =)

    پاسخ:
    خواهش میکنم :*)
    هر موقع دوست داشتین شرکت کنید :)

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">