اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

دوباره امتحان می‌کنیم

شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

همینطور که خیره بودم به کتابم، چشام غرق کلمات بود اما ذهنم غرق اقیانوس فکر و خیال و استرس و اضطراب. با خودم حرف میزدم‌. گشنمم شده بود. نرگس آرومِ درونم گفت: یکم آروم باش! بهتره استرس و ترس رو بندازی دور. بسپار به خدا حل میشه. چه خوبه الان دوتا گوجه سرخ کنی کنارشم یه دونه تخم مرغ. خودم از پیشنهاد خودم خوشم اومد! رفتم آشپزخونه. همینطور با خودم حرف میزدم: آفرین! چی بهتر از اینکه به فکر خودت باشی! گوجه هارو ریز کردم. دستمریزاد! گذاشتم سرخ شد. دیگه به هیچی فکر نکن! همینطور که تخم مرغ رو از یخچال برداشتم گفتم: املت‌ها نه ها! تخم‌مرغ پخته شده کنارشم دوتا گوجه سرخ شده. گوجه هارو بزنی کنار تخم مرغ رو بشکنی! . به به! خیلی هم خوشمزه. همونطور که مامان میپزه. در همین حال تخم مرغ رو وسط گوجه‌ها شکوندم. با قاشق تخم مرغ‌‌ و گوجه هارو هم زدم. اصلا همین که بیخیال خورد و خوراکت شدی باعث شده به این روز بیفتی! به خودم یادآوری کردم که واسه املت زردچوبه زیاد میریزن. واسه این یکم فلفل تنها با نمک. دست بردم سمت زردچوبه. قوطی زردچوبه و فلفل قرمز شبیه همه. برداشتم و ریختم توی غذا. گفتم فلفل باید بیشتر باشه. چشام به ماهیتابه بود و گرم دیدن و شنیدن صدای جلزو ولز محتوایت غذا. فلفل هم ریختم. زیر گاز رو خاموش کردم و از فکر اومدم بیرون. چشم دوختم به ماهیتابه. به املت‌های پخته شده پر از فلفل و زردچوبه!

دستام رو زدم به کمرم. ابروهامو دادم بالا. با خودم گفتم: آشپزی کردنت برای صدسال اخیر بسه دیگه!

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۶)

این گونه است عاشق شدن :)))

خیخیخی

پاسخ:
ماکه عاشق نیستیم اینیم! خدا به داد عاشقا برسه😂 

ما نفهمیدیم این املت بود یا تخم‌مرغ پخته کنار گوجه سرخ شده! 😀

پاسخ:
اینطور که معلومه فکرم با عملم هماهنگ نیست😂😂

چیشد 🤣🤣🤣

پاسخ:
خودمم نمیدونم😂🤦‍♀️

سلام.سلام.سلام:).

املت درست کردنتات دقیقاً شبیه منه😂یه بار انقدر پیاز چه و فلفل کردم توش ،فقط خودم خوردمش😅👌☁

پاسخ:
سلام. :)
 فلفل خوبه ولی نمک نه :دی
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    وای عجب چیزی شده ولی هیچی املت با طعم خود گوجه فرنگی و یک کم فلفل دلمه ای خورد شده نمیشه ادویه زیاد جالبش نمی کنه (((-:

    البته بستگی به ذائقه داره دیگه

    پاسخ:
    سلام :)
    😅
    واقعا ترکیب محشریه! ادیوه جز کمی زردچوبه و فلفل خوشمزست نمیکنه :))

    درسته :)

    :))))))))))))دختر گوگل کن.به این معدت هم رحم کن.

    پاسخ:
    غذارو که بلد بودم. منتها اینقدر ذهنم مشغول بود که فکرم با عملم هماهنگ نبود😅

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">