اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

سفر در دل شب

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۱۰ ق.ظ

ساعتِ ۰۰:۵۸ دقیقه نیمه شب تو راه برگشت از سفر یکروزه مشهد، همه مسافرای اتوبوس خوابند بجز من و البته راننده! دارم بعد مدتها آهنگ گوش میدم و همچنان پلکهام قصد بسته شدن نداره! یکم میترسم اما از ترسیدن خسته شدم. از هشدارهای مغز نیمه‌هوشیارم که جز حال بد و اضطراب، ثمر دیگه ای برام نداشته، تا بازداری از انجام هرکاری! 

به هرحال الان نسبتاً خوبم. خداروشکر. ولی سبک نشدم! سنگین‌تر از همیشه‌ام و این برمیگرده به خودِ درونیم که با دعا و طلب کمک از خدا و توسل به امام رضای رئوف و تلاش بسیارم شاید حل بشه که من دومی رو ندارم!

من عاشق جاده‌ام. یعنی بیشتر از خود سفر، از مسیر سفر لذت میبرم. عاشق رانندگی شباهنگامم. سفر در شب دوست داشتنیه، شب رمز آلود و هراس انگیز و هیجان انگیزه. آره و من عاشق مسیر سفر با ماشینم شایدم قطار :) هواپیما؟ اینو هنوز نمیدونم! 

ولی دوست داشتنیه.

و اینکه باید یک چیز رو قبول کنم. گرچه قبول کردم ولی بطور رسمی باید ابرازش کنم. اون هم اینکه من بشدت بد مسافرتم و اینو با ارزیابی تمام سفرهایی که رفتم به دست آوردم. نتایج حیرت‌انگیز و مشمئزکننده بود! من بد مسافرتم! سفر رو به بقیه زهر میکنم! متاسفم برای خودم چون مشکل از منه! : همین. 

پ.ن: دوست دارم از سفر یکروزه با مامان به مشهد بنویسم؟! نمیدونم! یکم ابعاد تلخ داشت به همین خاطر دوست ندارم بیان کنم. باید گذاشت برای بعد!

پ.ن۲: نابرده رنج آیا قدیمی میشه؟!

پ.ن۳: ببخشید که یادم رفت سلام کنم =) خیلی وقته پنل رو باز میکنم بنوبسم ولی امان از حرفی! اما امشب از این حال طاقت نیاوردم ننویسم:)

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۷)

زیارت قبول:)

پاسخ:
مچکر. قسمت خودتون😁💚

زیارتت قبول باشههههه

دعا یادت نرفت ان شالله که ؟ XD

 

+ برام هیچ حسی ، شبیه تو نیست  :)

پاسخ:
مچکر😁💚
بعله دعا کردم :*)

کنار تو درگیر آرامشم😥

سلام :)) 

زیارت قبول دختر جان، خوشحال شدم ستاره‌ات رو روشن دیدم💚🌱 

 

پاسخ:
سلام :*)
مچکرم. قبول حق. منم خیلی خوشحال شدم کامنتتون رو دیدم 😊💚

سلام 

 

زیارت قبول عزیزم

منم دیروز قفلی ام نابرده رنج بود:)

پاسخ:
سلام زهرا جان :)
متشکرم انشاءالله  قسمتت😊💚
ازون آهنگ قشنگای خوب :)

زیارتت قبول باشه :)) ❤️

پاسخ:
مچکر :*) انشاالله قسمتت یاسمن عزیز😊💚

به به چه عجب😍

امیدوارم بهت خوش گذشته باشه:)

پاسخ:
سلام.😁
ممنونم. خوش گذشت جای شما خالی 💚

زیارت قبول.

منم عاشق این اهنگم.

 

 

پاسخ:
مچکرم🌹

:*(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">