اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

کمی برای نیمه گمشده

جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ب.ظ

دلم میخواد الان دوتا لیوان چای هل و چنتا خرما سینی بدست میرفتم کنار کسی که عمیقاً دوستش دارم و باهم کنارهم چای میخوردیم و لذت می‌بردم از کنارش بودن. ولی متاسفانه از کسایی که دوستش دارم و کنارش آرامش دارم یه مامانم هست اونم نه چایی میخواد و نه دل و دماغ حرف زدن بی خیال از دنیارو داره. 

کاش نیمه گمشدم یه یک ساعت میومد من این آرزوی لحظه ایم رو به عرصه ظهور میرسوندم تهشم هرکسی میرفت، سی خودش.🙁

ته نیاز من به نیمه گم شم، به ندرت در همین حد هست.

تو بهشت هروقت آدم دلش میگیره نیمه جان گم شدش یا یار و دلبر و جانان و... میاد نیم ساعت باهم توی بالکن میشینید حرف میزنین بیخیال دنیا. ولی خب تو بهشت آدم دلش نمیگیره میدونید؟! :/

میدونین حس میکنم یه جاهایی از زندگی آدم برای درک شدن و حرف زدن و فهمیده شدن و گفتن و شنیدن به یک جنس مکمل نیاز داره. نه دوست یا مادر. خب این نیاز روحی مثل نیاز به دوستی که تو رو بفهمه در بطن روح هرآدمی وجود داره که ابداً نمیشه نادیدش گرفت.

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۳)

  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
  • منم دلم یه پیاده روی توی برگ های پاییزی میخاد + یه هات چاکلت داغ + همونی که خودم میدونم. خیلی یهویی از کنارش رد بشم و بعد برگردم و نگاهش کنم. برگا زیر قدماش خورد بشن و اون فقط رد بشه.

    جوری که به فقط رد شدنش از کنارم راضی م. :| خدایا منو شفا بده:| 

    پاسخ:
    این خیلی خوب بود😂😂😂👌👌 دیگه خیلی رمانتیک شد😂💔
    خدا قسمتت کنه الهی😂😂🤦

    چرا من وقتی تک تک جمله ها که هیچ تک تک حروف این پستتو درک میکنم ‌، همچنان از اینکه یکی بیاد و اونطوری که میخوام نباشه میترسم ‌... 

    پاسخ:
    طبیعیه چون منم همین فکر رو دارم😢😶

    خیلیی خوبیننننن

    اصلا نگاهتون به نیمه های گمشده عالی اند XDD

    پاسخ:
    😀

    😂 درجه یک و رمانتیک😏👌

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">