اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

دربابِ حواس جمعی خودم!

پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۵۵ ب.ظ

صبح دارم محتویات کیفم رو میگردم. هرچقدر اینور و اونور رو نگام میکنم پیداش نمیکنم. لای کتابا، جیب های کیفم. کیف پولم. به ساعت نگاه میکنم که دیرم شده، تند و هراسون بدو بدو رفتم پیش مامانم نگاهم میکنه یعنی چی شده؟ گیج و ویج نگاهش میکنم میگم: مامان کارت پایان خدمتم گُم شده .... :)))))

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۴)

کارت پایان خدمت :)

فشار روحی و فکری روتون زیاده حتما

پاسخ:
منظورم کارت کتابخونه بود😅

والا فشار روحی نام دیگر من است :دی
  • 🎼 کالیستا
  • وایی خدا.XD

    اینا باعث نمیشن  آدم بقیه ی روزشو خندون سپری کنه؟ :دی 

    پاسخ:
    😄
    از صبح تا یادم میوفته باخودم میگم دِ بشر آخه کارت پایان خدمت به تو چه ربطی داره؟😄

    :))))))))))))))))))))

    کاملا درک میکنم حتی ممکنه آدم بشینه گریه‌اش بگیره که وای حالا دوباره کارت پایان خدمت از کجا بگیرم و اگه ندن چی و یعنی دوباره باید برم سربازی و وای اونجا که همه پسرن من خجالت میکشم و موقع تمرینها چطوری حجابم رو حفظ کنم و... :/

    پاسخ:
    😄😄😄
    وای خدایاا عاشق قوه تخیلتم😂😂 ولی دیگه اینقدر هپروت نبودم😂


    :)))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    😅😅

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">