اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

• 80 محض رضای خدا کسی داد من برسد!

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۲۶ ب.ظ

عنوان را که دیدید؟! اینجا وبلاگی گوشه ای از بیانستان افتاده به دست یک آدم تنهای، غمگینِ دمدمی مزاج که روز هایش را به وطالت میگذراند و شب هایش راهم به همان شکل روز تمام میکند میرود پِی کارش. در نهایت تنها جایی که تمام دق و دلی اش را خالی می کند همینجا درون من است. با پست های بی معنی اش! نمیخواهم بگویم خوب نمینویسد یا عالی مینویسدفقط میخواهم بگویم صداقتش را دوست دارم آخر نمیدانم شما قسمت درباره من که درواقع درباره خودش است نه من را خوانده اید؟ یک حرف راست این بچه در عمرش زده باشد همین جمله است که نوشته: هر نویسنده ای نویسنده نیست! تمام روی صحبتش هم با خودِ بی نوایش بوده. به هرحال نمیخواهم تحسینش کنم فقط میخواهم یک نفر کمکی به دل بی نوای من بکند! این دختر دمدمی روزی هزاربار پپنل را باز میکند و انواع و اقسام قالب های رنگ و وارنگ را روی من تست میکند! نمیدانم ان وبلاگ های تستی کوفتی پس دقیقا چه کار میکنند که فقط گیر سه پیچ به من داده. شما فرض کن مادرت روزی 10بار انواع لباس های عجیب غریب را بر تنت بپوشانت و آخر هم بگوید: نه نه! بدردنمیخوره! درش بیار یکی دیگه رو امتحان کن. تهشم برسد به همان خانه اول. میبینید که مثلا لباس مرا. آخر این هم قالب وبلاگ یک دختر بالغ (شاید ولی عاقل نه) است؟ فقط مرا کمکی کرده یک لباس خوب بپوشانید! من از خدا دیگر هیچ نمیخواهم.

یک پست درست درمان هم اگر بخواهد بنویسد اینقدر پشت کلمه های غلط و اشتباه تایپی مخفی میشود که آبرو و حیثیت برای منِ وبلاگ نمیگذارد. همین پست را بخوانید متوجه میشوید که چقدر کلمات را خوانا و خوب نوشته.

فرض کنید دارم از زبان وبلاگ حرف میزنم :)

چالش از وبلاگِ آب هویج دعوت از میخک

اسم چالش " من اگر پنجره ای رو به دریا بودم" .

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

چالش

نظرات (۶)

چالش از وب آب هویجه بوخودا

کلیک

پاسخ:
ممنون که لینک دادی خودم نمیدونستم :)

ای وب جان من قالب های صاحابتو بسی دوست میدارم :دی

 

پاسخ:
❤️😊

ما درون را بنگریم و حال را

نی برون را بنگریم و قال را...

پاسخ:
دقیقا مهم همون حال و دورنه :))

انصافا لباسایی قشنگی تن‌تون میکنن، راضی باشید D:

پاسخ:
هی... آقای علیرضا ظاهر وبلاگ بقیه رو با باطن وبلاگ خودتون مقایسه نکنید :((

وبی جون سلام :))

صاحبت خیلی به دلم میشینه و دوست داشتنیه

ممکنه گاهی غر بزنه، ناراحتی هاشو سرت خالی کنه و یهو درتو ببنده یا هرچی ولی بینهایت مهربون و صاف و صادقه عین آینه 

و میدونم خیلی دوستت داره💙

 

پاسخ:
وای وای آقا توروخدا😅
😍❤️😢 این همه محبت دارین شما آخه صاحب من که اصلا قدر نمیدونه. من جای اون ازشما تشکر میکنم و میگم دل به دل راه داره😊🌹🌹🥰

اینقد به جون مامانت غر نزن لباسات خیلی هم قشنگن مامانت فقط به شکل خوشگلی و برازندگی توئه صلاحت رو‌ بهتر از خودت میدونه

ایش :/

 

:)))

پاسخ:
شما مامانا همینید فقط خودتونو درک میکنید :(
اون وبلاگ توکه بدبخت اینقدر از دستت شکاره :/



😂😂

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">