اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

26: ما به فلک میرویم، عزم تماشا که راست؟

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ

در این آشفته حالی که سگِ سیاه افسردگی هم بیش از پیش بر کالبد روحی و جسمیم چیره شده، و دائم در طلب یه جام شوکران هستم حالا جام هم نبود من به یک فنجون یا اگر نبود یه ته استکان از این استکان کمر باریکای کوچیک که یک نلبکی با عکس شاه قاجار روشه و توی قهوه خونه ها پیدا میشه هم باشه. که بنوشم و دار فانی رو وداع بگویم، یک هّم و غم منو گرفته که وقتی مردم چطوری به شما بگم مردم؟! به اطرافیانم که نمیگم به اینجا و دوستان مجازیم خبر بدند میمونه بچه های مجازی. خوب اون ها چطوری خبر دار بشند و بیان اینجا بگند و یا اصلا راهی پیدا شد من دم رفتن از جناب عزرائیل فرصت طلب کردم و ایشون بزرگواری نمودن و گذاشتن من اینجا بگم آیا شما باور خواهید کرد؟ یا خیر؟ آخه من خودم باشم باور نمیکنم. چرا؟ چون توی فضای مجازی زیاد بودند بچه هایی که الکی گفتند ما مردیم و این کسی که به شما خبر میده مامانمه و... و بعدا یه وبلاگ دیگه زده و... بگذارید از بحث اصلی خارج نشم. فلهذا همین باعث شده که من تا راهی پیدا نکردم اون استکان کمر باریک نلبکی قجری شوکران رو ننوشم و به فکر راه حل، به زندگی بسیار خوش و خرمم بپردازم با سگِ سیاه افسردگی بسوزم و بسازم :)

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۸)

پس به هرکی قصد خودکشی داشت بگیم بیاد وبلاگ بزنه :)

پاسخ:
چرا؟😅

پس من هیچوقت چنین اخباری رو باور نمیکنم تا تو همیشه کنارم بمونی :`)

پاسخ:
🤧😍😩💓
حتی اگر بمیرم هم کنارت میمونم فقط منتها از روحی که برات کامنت بزاره و باهات حرف بزنه نمیترسی؟!

چون تا راهی پیدا کنه برای اعلام خبر، اون استکان کمرباریک رو نمی‌نوشه و خدا رو چه دیدی، شاید تو این فاصله حالش خوب شد :)

پاسخ:
اره اره الان فهمیدم😂😂😂درست میگین👌😅
حالا منکه به خودکشی فکر نمیکنم ولی اگر خدا بطلبه که منو پیش خودش ببره با جان و د پذیرام مگر اینکه بقول شما حالم خوب شه 😅
ان‌شاءالله حال هر کسی که دلش خونه غم شده حالش خوب شه😊

چیز بعد خدا نکنه و صد سال زنده باشی و اینا بگم که نه نمیترسم :)

ما مجازی‌ها الانش هم واسه هم مث روحیم دیگه :/

پاسخ:
پس خوبه دیگه . مشکلم همین بود بترسی پس آقا حله :دی

روحیم که جسممون زندس. فکر کن روحی که جسمش مردس پیام بده بهت :/

یکی از چالش های اصلی من و ریحان این بود که اگه مردیم کی به وبلاگرا خبر بده 😂😂😂

 

ریحان به یکی دوستاش ادرس وب منو داده که اگه مرد من اعلام کنم

منم قرار بود همچین کار متقابلی انجام بدم ... فعلا دوست مورد نظر مو نیافتم 😂

پاسخ:
😂😂😂 باز خبه شما باهم قرار گذاشتید. الان که ریحان نیست اصلا قرار بود برگرده.

دور از جونتون 120 سال عمر با عزت داشته باشید :))
  • رویایِ پرواز
  • افسردگی بعد از کنکور گرفتی؟

     

    پاسخ:
    قبل و بعد کنکور گرفتم منتها الان فهمیدم :))

    یاخداااا 120 ؟؟؟؟

    بیخیال /:

    من به امید این که تو 20 بمیرم زنده ام اصلا

    پاسخ:
    :))
    گفتم 120 سال عمر با عزت (همون مفید که لذت ببری ازش)
    خدانکنه تو به این کم سن و سالی چقدر نا امیدی دختر حداقل بزار مثل من به کنکور برسی بعد نا امید شو😂

    حیف این قلم نیست که پی نمیگیری بنویسی؟

    کلمات خوبی تو ذهنت داری

    خوب شاخ و برگ میدی که حال ادمو بد نکنه 

    کشش برای خوندن داشته باشه

    پاسخ:
    وایی مائده توی بیان یه وبلاگ هایی هست و یه نویسنده هایی که وقتی پستاشونو میخونی دلت میخواد از صفحه روزگار محو شی اینقدر خوب مینویسن😅

    عزیزمی 😊🌺

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">