اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

واگعیه یا کیکه؟

سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۴۹ ب.ظ

گاهی وقتا لازمه یه نگاه از بیرون به خودت بندازی، رفتارا و واکنش‌هات رو بسنجی که اگر نیاز به تغییر یا تحکیم بود، حتما اینکار رو انجام بدی. دوست خوب اونیه که بابت راه غلطی که میری، گوشت رو بپیچونه و سرزنشت کنه، نه اونی که وقتی میبینه داری میزنی جاده خاکی، بیشتر تشویقت کنه و تو هم به هوای بهترین کار اون کار رو باشدت پیش ببری.

الان که بازنگری میکنم میبینم واقعا تو جاده خاکی بودم! اعصابم بهم ریخته‌ست و دلم میخواد به گذشته برگردم و یه چیزایی رو تغییر بدم. فاطمه میگفت: هنوز برای تغییر دیر نیست. اگر الان سعی کنی، میتونی مثل اول اولت باشی." باید دوباره متولد بشم. تغییر در مرور زمان و جایگزین کردن نسخه‌ی آرمانیم بجای نسخه‌ی فعلی. خیلی اشتباها کردم. اعصابم خورد میشه با فکر کردن بهش.هر دفعه با یادآوری اشتباهاتم فقط دندون روی هم فشار میدم تا جایی که فکم درد میگیره. معدم تیر میکشه و رگ‌های اعصاب سرم، گز گز میکنه. میخوام سعی کنم برگردم به منِ واقعیم، نه این حالت کیکی!

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۲)

خود واقعی چیه؟ 

چطور آدم می‌تونه بفهمه این اشتباها از خود واقعیم نبوده و به قولی کیک بوده؟ 

نمی‌دونم واقعا کی هستم نرگس...

میشه اسم حالم رو گذاشت بحران کاردانی به کارشناسی؟

پاسخ:
میدونی میخک یه جاهایی دلت هی آلارم میزنه. یا منطقت هی هشدار میده یه حالت نامحسوسی حتی. بهت میگه داری اشتباه میرریا حواست باشه.
این حالت من کیم ازون بلاتکلیفیاست. از بلاتکلیفی بیش از هرچیزی متنفرم.
نمیدونم اسمش رو چی میتونی بذاری ولی خب به یه اشنا بگو از بیرون تورو و حالت رو توصیف کنه.

آشناها چرت میگن 

هیچکس منو نمیشناسه انگار 

پاسخ:
چی بگم :(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">