اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

فی البداهه

جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۱۴ ب.ظ

بعد سریال وینچنزو یه مدت که گذشت منتظر بودم باز اون سریالی که قراره خیلی به دلم بشینه رو یهویی پیدا کنم. کیمیای روح رو خیلی دوست داشتم البته فصل اولش. درباره فصل دومش حرفی ندارم چون به دلم ننشست هرچند که کیفیت کار بهتر بود اما بازیگرای فصل یک و بازی مودوک چیزی بود که منو ترغیب میکرد پای سریال بشینم. اما قبل از دیدن فصل دوم کیمیای روح، یکی از قشنگترین سریال‌های کره‌ای عمرم رو دیدم با ژانر متفاوت! سریال "موش". واقعا واقعا به دلم نشست. از لحاظ دور از کلیشه بودن، از لحاظ بازی و فیلمنامه، از لحاظ بازی، واقعا به دلم نشست. خیلی برام هیجان انگیز و قشنگ بود. یهویی یادش افتادم و دلم خواست یه سریال در اون حد ببینم.

آخرین کتابی که خوندم هم کتاب "آبنبات هل دار" بود. خیلی دوستش داشتم. طنز ماجرا برام دوست داشتنی بود. باقی جلدهای کتاب رو هم خوندم و یا نصفه رها کردم اما اون جلد اول یه چیز دیگه بود. کتاب دزیره رو تا نیمه خوندم با وجود علاقه‌ای که داشتم بهش ولی نصفه رها کردم. دلم برای دورانی که کتاب‌های سبک کلاسیک میخوندم تنگ شده. نمی‌دونم چرا اصلا حوصله و ترمکز فیلم دیدن و کتاب خوندن ندارم. :(

چند وقته عکسای خوبی از در و دیوار میگیرم ولی تا میومدم جایی منتشر کنم، هیچ جایی نداشتم. توی اینیستا میذاشتم گاهی و بعضی وقتا توی کانالم ولی نوشتن و به اشتراک گذاشتن عکسا توی وبلاگم یه حس دیگه‌ای داشت.

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

فی البداهه

نظرات (۳)

موش بزرگ و دیدم

وینچنزو رو هم دیدم

 

موش قشنگ تر بود :دی

پاسخ:
موش بزرگ نبود، کوچیک بود :دی
نه اسمش فقط موش بود ولی آره موش از یه سری لحاظا خیلی بهتر بود ولی من جفتشونو دوست داشتم.

سلام

من فعلا دارم killing vote رو میبینم

ازش خوشم میاد.

تعریف آبنبات هل دار رو زیاد شنیدم نمی‌دونم چرا نمیرم سمتش. انگار قفل شده برام

پاسخ:
سلام.
توضیخات فیلم رو تو اینرنت خوندم. بنظر جالب میاد. دوست دارم چنین فیلمایی.

من برام همه چیز قفل شده انگار!

ارزش دیدن داره

 

 

اینطور مواقع فقط یه قدم کوچیک میخواد رو دور بیفتی ولی اخ که چقدر گاهی برداشتن همون قدمم سخت میشه

پاسخ:
:)

قدم اول همیشه خیلی سخته و ترسناک. ترسشم اینکه آیا میشه و نتیجه میده یا نه؟!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">