اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

غریبه‌ترین آشنای توام...

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۱۱ ق.ظ

اینقدر که درون ریزی دارم، همه چیز، تمام حرف و درد دلام سنگ شده گیر کرده رو قفسه‌ی سینم. وسط تارای صوتیم. تو گلوم. مثل عوض کردن موج رادیو که هر موجی یه صدایی داره، ذهن منم همینطوره. از این موج می‌پره به اون موج.

از دوست داشتن یکطرفه احساس حماقت میکنم. میدونید چرا؟ چون وقت و احساس و انرژیم و حتی ممکنه موقعیت‌های خوب رو تلف کنم بخاطر کسی که نه‌تنها هیچ احساسی نسبت بهم نداره بلکه حتی یه ثانیه هم بهم فکر نمیکنه. این دوست داشتن ضعف میاره. دوست داشتن کلا ضعفه. اینی که دارم نشون میدم به بقیه، من واقعی نیست. دائم گند میزنم. دوست ندارم خودم رو ولی دلم به حال خودِ طفلکی‌ام میسوزه. گناه دارم. تو این شرایط که نباید تنها باشم و هیچ کسیو ندارم، خودم باید حداقل مراقب خودم باشم ولی بیشتر از همه چیز و همه کسی سرزنش میکنم خودم، خودم رو.

این یک هفته‌ای که گذشت مثل عذاب بود. کم اورده بودم. دلتنگ و خسته و افسرده و عصبی. انگار دنیا به پایان رسیده بود. گفتم دیگه همین باعث ضعفه. وجود کسی که برای تو اینقدر حساس و حیاتیه ولی اون براش فاقد اهمیته. 

این مسئله تقصیر کیه؟ 

چقدر خوبه کسی اینقدر دوستت داشته باشه. 

میگم نکنه باعث شدم باورهاشون فرو بریزه ازم؟ رفتارم نکنه اشتباه بود باشه! دائم خودم رو اذیت میکنم. نمی‌دونم کی میخوام دست بردارم از عذاب دادن خودم وقتی تقصیر من نیست اون چیزایی که به وجود اومدنشون دست من نبوده و تغییرشم دست من نیست!

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۴)

  • هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار
  • بیا بغلم.

    پاسخ:
    😓💔

    سعی کن کم کم ازش دست بکشی 

    خودتو عذاب نده 

    تو تنها نیستی ما کنارتیم تا این مرحله رو بگذرونی

    پاسخ:
    میدونی یاسمن از اون موقع که این پست رو گذاشتم تا الان هرچقدر سعی کردم نتیجه‌ی عکس داده! 
    دیگه نمی‌دونم باید چه کاری بکنم تا از سرم میوفته.

    از طرف یک خواهر که دوست داره و این تجربه رو داشته و دوست نداره تو تجربش کنی میگم که هر کاری میتونی برای فراموش کردنش انجام بدی،انجام بده.

    پاسخ:
    سما میدونی چقدر تلاشام بی‌نتیجه بوده؟ 
    اما باز الان وهرد رینگ شدم تا فراموشش کنم. 
    تو خودت تونستی؟

    به جون کندن،آره.

    پاسخ:
    منم میخوام با جون کندن این کارو بکنم.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">