اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

همین

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲ ب.ظ
من از همه‌ی رویاهام دور افتادم. دور که نه! گم شدم و گم‌شون کردم ولی خیالی نیست.
ولی خب خسته شدم. میدونی تو این سن خسته شدن خوب نیست. ببخشید ناشکری نمی‌کنم. آقای خ میگه: خوشبختی یعنی سلامتی خودت و خانوادت و اینکه می‌تونس غذا بخوری". راست میگه‌ها. امنیت هم همینطور ولی من خستم. تقصیر تو یا منم نیست. نمی‌دونم تقصیر کیه خداجون!
من خستم. دوست داشتن و دوست داشته شدن حدتقل چیزیه که میخوام. یه کار بی درسر و یه لقمه نون حلال. این خیلی سخته، نه؟!
اصلا من خیلی ناشکرم. تو نادیده بگیر.
  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۴)

هیچ کاری بی دردسر نیست. پیدا کردن یه لقمه نون حلال سخته و زحمت فراوان داره :/

برای من که تا الان نازپرورده بودم به غایت سخت بوده 

پاسخ:
آره. فشار کاری از فشار بی‌کاری قابل تحمل‌تره. 
منم نازپرورده بودم و الانم گاهی میگم با این خصلتی که داری خداروشکر موقعیتت سخت نیست. :))
  • علی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • قدر چیزایی که داری رو زمانی میدونی که از دستشون میدی

    من خیلی آدم نا شکری بودم

    ولی حاجی الان یه جاهایی خدا میرسونه که خودم میمونم چی بگم

    منی که حال و حوصله ی هیچی رو نداشتم

    خدا زد تو همون محل خدمتم جذب شدم

    از اونور زد ۲۴x۴۸ شدم و همین باعث شد دو روز استراحتی که دارم تو کافی نت کار کنم

     

    از یه جاهایی پول میرسه که خودم مات میمونم

    انقدر پول در آوردن لذت بخش شده که کم مونده ماشینو بیارم جلو مغازه صندوقشو پر ور و وسیله کنم و داد بزنم سیب زمینی و پیاز بیا ببر 😂

     

    میخوام بحث رو به این ربط بدم یروزم همه ی اینا حل میشه و کم کم چیزی که باعث ناراحتیت بود برات مسخره میشه که چرا حسرت اینروزارو میخوردی

     

    به امید ردیف شدن حالت🌹

    پاسخ:
    کامنتتون خوب بود. 
    دیر جواب دادم شرمنده ولی با خوندنش حالم خوب شد.
    باهاتون موافقم.
    متشکرم :))
    حال دل همه خوب.

    منم بعضی چیزا رو دارم که وقتی بابت نداشتن چیزای دیگه غر میزنم به نظر میرسه ناشکرم. شاید واقعا هم هستم! ولی اینجوری بود که با وجود اون داشتن ها بازم انگار توی رکود میموندم یا انقدر سر چیزای دیگه بهم فشار میومد که سلامتی و غذا خوردن و فلان و فلان یادم میرفت و غر میزدم.

    امیدوارم اگه ناشکریم تمومش کنیم و اگه غر میزنیم اون مووضع غر زدنی رو حل کنیم ان شاءالله :)

    پاسخ:
    ناشکری حس بدی به آدم میده. میدونی هرچقدرم که سعی کنیم شکرگذار باشیم ولی باز بخاطر زمانه، غر میزنیم. 
    اما خدا درک میکنه. هوم؟

    انشاءالله:)

    منم دلم به درک خدا خوشه :) توجیه ناشکریم باشه یا نباشه...

    پاسخ:
    اون تنها کسیه که آدم رو تو هر حال بهتر از خودش درک میکنه.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">