اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

کمی نفرت پراکنی علیه خود

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ب.ظ

امشب حالم خوب نیست. حال روحیم اصلا خوب نیست. حال معنویم اصلاً خوب نیست و بخاطر همون آشفته‌ام. نه اینکه فقط امشب،نه! چند وقته از خودم راضی نیستم. از دست کارام کلافه‌ام. خودم رو نه همه‌اش رو، یه بخشی رو دوست ندارم. از دست خودم عصبانی‌ام. دیگه دست از دعا کردن و التماس دعا داشتن برداشتم. دیگه دوست ندارم به خدا بگم منو به راه راست هدایت کن. فکر می‌کنم باید به حرف مربی رانندگیم گوش بدم. شاید وجه اشتراکی بینِ این دوتا مسئله وجود نداشته باشه ولی ظاهر قضیه این نیست! تو تمام کلاسا مربی‌م میگفت گاز نده. تند نرو." من تند میرفتم. همونجور که تو زندگیم دارم تند میرم. یجاهایی پام رو گذاشتم رو پدال گاز و فشار میدم. پام درد میگیره. از دردِ عضله‌ی پا به خودم می‌پیچم ولی باز همون کارو تکرار میکنم. مربی میگه: باید عادت کنی آروم پات رو از رو کلاج برداری. باید عادت کنی آروم گاز بدی." ولی من؟! من همونطور که تو رانندگی سِرتِقَم تو زندگی‌مم همینم. اعصابم از دست خودم خورده. 

از دستِ کارای خودم خستم. 

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۲)

خدا بنده.های سرتقش رو بیشتر دوست داره.

 

ولی در همه متنت باهات موافقم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته 

پاسخ:
این جمله‌ رو انگار جای دیگه‌ای هم شنیدم.
نمی‌خوام اصرار کنم به سرتق بودنم ولی خوشحالم که خدا، خدای همه ماست با هر مدل سرتقی‌ای.
مچکر :))
الحمدالله رب العلمین

بر فرض که اشتباه کرده باشی، چرا نفرت پراکنی علیه خود؟ چرا وقتی اشتباه می‌کنیم، خودمون رو سرزنش می‌کنیم و سرکوفت می‌زنیم به خودمون؟

پاسخ:
سلام.
میدونید من فکر می‌کنم وقتی فقط دست روی دست می‌دارم و به کار اشتباهم ادامه میدم لایق سرزنشم. وقتی تلاش کنم برای اصلاحش سرزنشی مباید کرد :( 
درست میگید :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">