اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

من خود گمشده ام

يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۵۶ ب.ظ

در جستجوی خودم، این در و آن در میزنم که بتوانم ردی از جای پای آخرین قدم هایم پیدا کنم. من گم شده‌ام. جایی میان برگ های زرد رنگِ پاییزی یاسِ توی حیاط که چه سبزش چه زردش دل ربایی میکند. شاید میان برگ های پهنِ درخت انگور آن گوشه.این درختِ جوان میوه چندانی ندارد برای همین شاید مَنی که گم شده است را به فرزند خواندگی گرفته. شاید هم از روی مهمان نوازی مرا در خود پنهان کرده. همانجا! میان برگ های پهنِ سبز رنگی که اکنون یکی یکی لباس زرد پوشیده اند. من خودرا گُم کرده ام. نمیدانم کجاست! هرچه بیشتر دنبالش میگردم بیشتر سردرگم و نگران میشوم.مثل اینکه منِ گُم شده ام، تمایل به بودن ندارد. باید پیدایش کنم.

      

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۴)

تو توی بغل خودتی

داری جیغ میکشی گریه میکنی تا توجه خودت رو جلب کنی ولی اصلا متوگه خودت نیستی. حتی یه درصد. التماس میکنی یکم ببینی خودت رو. فایده نداره. تو پیش خودتی. تو وجود خودتی. و فقط به خودت احتیاج داری. 

پاسخ:
یه حرف قشنگ امروز شنیدم تو یه سریالی. طرف گفت وقتی نوک قله وایستادی چیو میبینی؟ پسر گفت: همه چیز و همه کس رو میبینم. همه چیز زیر پامه!
فرد مقابل گفت: فراموش کن چی دیدی! بگو چی ندیدی؟
پسره یکم فکر کرد و گفت: همه چیو دیدیم. چیزی نبود که نبینم.
مرد بهش گفت: خودتو ندیدی! 



برام خیلی فلسفی گونه بود.
ماخودمونو نمیبینیم الی :(

:)))).....💚

پاسخ:
😊💚🌱

ما کور تشریف داریم :// :((

پاسخ:
بله متاسفانه!
حالا اینو بگم خودمونی بین خودمون باشه من چشامم جدیدا ضعیف شده :((

آخی :``( مراقب خودت باش

 

ولی بین خودمون بمونه من از عینکیا بیشتر خوشم میاد

پاسخ:
:))

بچه بودم عینک خیلی دوست داشتم ولی الان چشای بدون عینک و صورت بدون عینکو بیشتر میپسندم :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">