اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

13: هوای دلچسب

شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۹ ب.ظ

دو الی سه روزه هوا دوست داشتنی شده. پریروز بارون گرفت، قطره های درشت آب تالاپ می افتادند روی سر صورتم. دیشب ابرهای غرغرو هی غر میزدند و صدای رعد و برق میومد . شب بود تاریک ولی به واسطه رعد و برق یه دفعه ای هوا روشن میشد. الان هوا ابریه. افتاب تیز نمیتابه توی مُخِت و بیرون که میری لازم نیست چشماتو ریز کنی تا بتونی همه جارو ببینی. در تنیجه هوا خیلی خوبه. نمیگم عالی چون هوای عالی برای من آب و هوای پاییزه (آخ چقدر دلتنگ پاییزم) اما توی تیرماه گرم، این هوا نعمت و رحمت خداست. صد حیف اگر تموم بشه، من تحمل دوماه دیگه تا پاییز رو ندارم.

خدایا شکرت💙

تاریخ انتشار:

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۴)

آخ.من الان واقعا دلم پاییز میخواد.از ته دلمم.

پاسخ:
🍂
تحمل این دوماه خیلی سخته میدونی!
  • ویلی ونکای خسته ッ
  • من متولد پاییزم اما هروقت فصلش میاد از سرما و خشکی و بی احساسیش دلگیر میشم...میدونی توی پاییز باید عاشق بود نه غمگین...

    و راستشو بخوای من همیشه یه غمی توی دلم هست که وقتی پاییز میاد بدتر میشه...

    و درباره ی بارون که عاشقشم...اما اونم گاهی غمگینم میکنه

    پاسخ:
    پس مثل من پاییزی هستی:))
    یه حالت غم دلنشینی داره البته وقتی عاشق نیستی ها! کلا من احساس میکنم پاییز آدم رو میخواد عاشق کنه.
    به قول یکی از دوستام
    امیدوارم امسال یا خودش بیاد یا نامش که ذوق کنی موقع باریدن بارون و رسیدن پاییز :دی
  • ویلی ونکای خسته ッ
  • منم زیادی امیدوارم :)...اما خب میدونی یه مشکلات اجباری هستن که هرسال بخوای نخای پیش میان و گند میزنن به احوالاتت...

    ولی وقتی عاشق باشی دیگه همیشه توی رویایی... دیگه مشکلات از پس ذهنت برنمیان...

     

    پاسخ:
    :))) درسته
    دیگه شاعر هم به این نکته اشاره کرده: که عشق اسان نمود اول  ولی افتاد مشکل ها


    امیدوارم مشکلاتت زودی تموم بشند :)

    ای بابا، دلم پاییز خواست که :(

    هوای ایده‌آل منم پاییز و زمستونه، دلم میخواد ۱۲ ماه سال ترکیبی پاییز و زمستون و بهار باشه، تابستون هم شیفت دیلیت کنیم لطفا :)

    پاسخ:
    :)

    فقط یک فصل از سال برداشته بشه عالی میشه اما چه کنیم که باید گرمای تابستون رو تحمل کنیم تا قدر زممستون رو بدونیم 😅

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">