اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

شروع برای بودن

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۹ ب.ظ

بنامِ خدا

برای نوشتن، برای خالی کردن اتاقِ ذهن اینجارو انتخاب کردم. نوشتن، دغدغه ها، ثبت روزمرگی و بیان آرزوها و رویاها.

«أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبادِ»
من کارم را به خدا واگذار می‏کنم زیرا که او به (احوال) بندگان بیناست.💚

با اینکه وبلاگِ قبلیم رو دوست داشتم اما فضای وبلاگم حسابی سنگین شده بود.

  • ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۱۰)

سلام

ورودت به بیان رو تبریک می‌گم :)

 

پاسخ:
سلام
خوش اومدی
متشکرم :)

سلام خوش اومدین به بیان :)

چه قالب قشنگی دارین! :) 

پاسخ:
سلام سلام فاطیما:))

ممنونم چشمات قشنگه^-^
  • ویلی ونکای خسته ッ
  • خیلی ترسیدم نرگس خانوم...

    فکر کردم دیگه مامان بیان رو نمیبینم...

    پاسخ:
    😅
    وای خدای من مامان بیان؟😅 چه لقب بامزه ای 😊

    نظر لطفته ویلی عزیز. ولی اثاث کشی خیلی خیلی سخته :(
  • ویلی ونکای خسته ッ
  • اره دیگه ، تو شبیه مامانایی*__*

    من حتی بهت ایمیل هم دادم!! فکر کردم کلا قراره ولمون کنی...

    اووو...من سه بار اثاث کشی کردمXD درک میکنم

    پاسخ:
    😍😁

    عه؟ جدا؟ ایمیلم رو چک نکردم برم ببینم

    هق هق واقعا سخته :((

    والا فرق این ور و اون ور و نگرفتم...

    منظورت از سنگین چیه ؟

    پاسخ:
    یک سری دلایل شخصی :)

    سلام.سلام.سلام... .:).

    خیر مقدم، جای خفنیه و خوب،االبته!

    اون یکیو،نگهداری و یا حفظ ، کنید!... .:)/؛).😉🌻🎈😆

    پاسخ:
    سلام سلام برشما :))

    ممنونم متشکرم ^-^
    شماهم خوش اومدید به کلبه حقیر ما🌷


  • نهالِ کوچک🌱
  • خوشحالم که اینجایی

    وقتی زدم رو ستاره‌اتو دیدم وبلاگتو بستی ناراحت شدم!

    الان که باز آپدیتشو دیدم گفتم عه خب خوب شد

    پاسخ:
    سلام نهال عزیز :))
    ممنونم که به یادم بودی واقعا خیلی برام ارزشمنده 😊🌷
  • امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
  • سلامم

    چقدر خوشحال شدم عضو جدید می بینم در بیان 

    خوش آمدید :))))

     

    پاسخ:
    سلام متشکرم  خوش اومدید.
    منتها من بیش از یکساله اینجا مینویسم :)
  • امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
  • البته متوجه شدم وبلاگ جدید زدید و قبلا عضو بودید ولی بازم خوبه شروع مجدد

    من پنجمین وبلاگمه :)

    پاسخ:
    بله ممنونم :)

    قلمتون مانا.

    خوشدل باشی بانو💛

    کهکشان هم عوض کنی خواهیم آمد، از این بلاگ به اون بلاگ که چیزی نیست :)

    پاسخ:
    فاطمه عزیزم متشکرم این افتخاریه که شما وبلاگم رو بخونید💚😊🌷

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">