اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

33: تو برام مثل ؟!!

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ

نوشته بود: هرجور که میتوانید ابراز علاقه کنید. بلند به طرف مقابل، به پدر به مادر بگویید دوستت دارم. اگر زبانتان نمیچرخد خودِ جمله دوستت دارم را بگویید، پس از جمله جایگزین استفاده کنید، اما یک اصل مهم را فراموش نکنید" ابراز علاقه کنید تا دیر نشده"!

متن رو که خوندم به فکر رفتم. گفتم شاید بتونم به خجالتم غلبه کنم و بهش بگم دوستش دارم. کمی فکر کردم بعد گوشیو پرت کردم روی ان طرف تخت و بلند شدم. رفتم تو روش واستادم یه نفس عمیق کشیدم و با صلابت گفتم:

میدونی من، من پیاز سرکه ای های مامانم رو خیلی دوست دارم. وقتی میبینمشون چشمام شبیه دوتا قلب گنده قرمز که از هیجان میخواد بترکه و به هزاران قلب قرمز کوچولو تبدیل بشه، میشه! خب راستش تو برام مثل پیاز سرکه ای های مامانم هستی. همونقدر دلخواستنی و جذاب.

یکم قدرت گرفتم باز گفتم:

تو مثل چیپس سرکه ای میمونی یا نه اصلا... اصلا تو قرمه سبزی منی! با شوق و چشمانی ستاره بارون بهش خیره شدم. اما گویا زیاد از ابراز علاقم خوشش نیومده بود. تا شروع کرد با صدای بلند فریادبکشه روی سرم که یک دفعه از خواب پریدم!

پ.ن: شخص توی خواب کاملا فرضی بود:)

تاریخ انتشار:

  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۱۴)

بسیار عالی :|

پاسخ:
:)))

😂🤦🏻‍♀️

پاسخ:
😅

کل پست به کنار

مامانت چیپس سرکه‌ای درست میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ بی‌گمان چهل و پنج درصد بهشت زیر پای مادر توست :)

پاسخ:
ها نه متاسفانه درست نمیکنه اون پیاز سرکه ای هست که درست میکنه ولی وای میخک از ترشیجاتش نگم که از صدتا چیپس سرکه ای خوشمزه تره و دلبر تر اصلا غش میکنه آدم وای:)))

واییی خدا 😂😑😂😂😂😂

این چه سمی بود خوندم 😂😂😂

پاسخ:
سم سرکه ای :دی
  • ویلی ونکای خسته ッ
  • میشه یه مدت مامانت و چیپساشو بهم قرض بدی؟ لطفا لطفا لطفا

    پاسخ:
    مثل اینکه شایعه پراکنی شده😂😂 مامانم پیاز سرکه ای درست میکنه و من عاشق چیپس سرکه ای هستم 🤣 
    واقعا از این امر معذورم 😌🙏

    دلم برات تنگ شده گنجشک نازنینم.

    پاسخ:
    سلام نگار قشنگ 😊 منم دلم برات تنگ شده ❤️

    قرمه سبزی منی🤣🤣🤣

    پاسخ:
    😅 قرمه سبزی خیلی خوبه

    خو لامصب پیازشو نخوررررر 

    باز سرکه ای که درست میکنه😄

    این ادما مامان نیستن که همه زندگی ان 😁🌱

    خدا حفظشون کنه سلامت و طول عمر با عزت بهشون بده

    + جرات میخواد تا دیر نشده به طرفت بگی حتی تو خواب

    من جراتشو نداشتم...

     

    پاسخ:
    😂😂😂😂

    خدا مامان تورو هم برات حفظ کنه 😊


    حسرت نگفتنش بدتر از خجالتیه که بعد گفتن میکشی :)

    چقدر قالب گرم و قشنگههههه 🤤🥺💚

    پاسخ:
    چشات قشنگ میبینه سادات عزیزم😊❤️

    اخ اخ سادات راس میگه

    یادم رفت اینو بگم 

    قالبت خیلی جذابه

    ادم هی میخواد صفت رو رفرش کنه ببینتش😍

    +کاش خجالتشو تحمل میکردم و میگفتم... دلم براش تنگ شده😔

    پاسخ:
    😍🤗😍🤗
    خیلی خوشحالم خوشتون اومده :)


    زنگ بزن و بهش بگو خوب :)

    خیلی حس خوبی داره ... مثل حس دوباره به دنیا اومدنه ...

    خیلی تشبیه‌های نازی بودن ... 😊🌹🌸

    پاسخ:
    :))


    ممنونمم خوب خوندین 😊
  • سارا سماواتی منفرد
  • چقدر قالبت قشنگ شده .

    جالب بود به طرف بگی تو فسنجون من هستی !

     

    (((-:

    پاسخ:
    ممنونم خوشحالم که خوشتون اومده 😊

    فسنجونم خوبه البته به شدت علاقه بستگی داره :)

    :))

    فقط قورمه سبزی 

    جاست دیس 

    و دیگر هیچ 

    ولی گمونم هیچ وقت کسی واسه من مث قورمه سبزی نشه:'(((😂

     

    قالبت خوشگله 🌱:) 

    پاسخ:
    هیچ کس هیچ وقت مثل قرمه سبزی نمیشه 😁

    😊💚

    متاسفانه الان تو موقعیتیه که اگر بهش ابراز احساس کنم حس ترحم میکنه

    تازه یکی رو نزدیک خودش داره

    از این ادما هست که پس بزنه و بگه بخاطر موقعیتم اینطوری میکنی

    قبلش بهتر بود با همه مشکلاتش ولی الان خیلی بده بیانش

    پاسخ:
    اره درک میکنم مائده  :))

    کاش راه حلی داشتم بهت میگفتم :((

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">