اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

اعتکافِ دل

وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا

سلام خوش آمدید

کوهِ املت

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۰ ب.ظ

بچه که بودم وقتی توی کارتون ها و انیمیشن ها کوه آتشفشان نشان میدادند، بجای ترس و لرز از مواد مذاب و فکر کردن به اینکه آدم چگونه به زغاله و بعد به پودر آدم تبدیل می شود،به این فکر میکردم که اگر من توی جزیره ای اتفاقی سکونت گزینم و اتفاقا کوه آتشفشان فعالی هم داشته باشد، با این همه املت، منو این همه خوشبختی محاله! گفتم املت شاید فکر کردید از کوه و جزیره چرا رسیدم به املت؟! باید بگویم تصور من از مواد مذاب، اتش و گداخته های آتش نبود بلکه کوه مثل قابلمه ای از املت خوشمزه پُر شده بود. البته فقط تصور بود و واقعیت نداشت اما در همان کودکی از ته ته قلبم ارزویم داشتن کوه املت بود. آن هم با ریحان بنفش. به به. حتی فکرش آدم را از خود بِدَر می کند.

  • ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
  • به قلمِ یاس ارغوانی🌱

نظرات (۵)

*وی هوس  املت دارد

پاسخ:
با ریحان بنفش.
من پیازم کنارش دوست دارم😉

با پیاز :""))))

پاسخ:
😎
  • سایه های بیداری
  • تشریف آورده بودیم کمی تا قسمتی نظر ارائه بفرمائیم ، اما مشاهده فرمودیم درب نظرگاه مطالب جدید را مهر و موم فرمودید . ما هم که لج باز . هیچ ننوشتیم و مراجعت فرمودیم به کاشانۀ خویش .

    این دو خط را هم ما ننوشتیم . اون « منِ » دل رحممان نوشت .

    همین .

    پاسخ:
    سلام خیلی خوش اومدید:)
    لطف میکنید نظر میدید . اتفاقا از تباد نظر خیلی خوشحال میشم :)
  • سایه های بیداری
  • درود

    و عرض ادب و احترام محضر بانوی بزرگوار خانم یاس ارغوانی :

    قبل از هر کلامی می بایست خدمت شما عرض کنم که اون دو خط ، خط خطی پیشین ، بدون آگاهی از اخلاق نیکو و مهربانانۀ شما نگاشته شد که تقریبا آغشته به طنزی توأم با احترام بود و هدفی جز نقش لبخند بر سیمای مبارک بانوی محترم نداشت . و پاسخ بسیار ملاطفت آمیز و خوش آمدگویی صمیمانۀ شما ، آنچنان بر چهرۀ عبوس بنده تاثیرگذار بود که ما نیز لبخند فرمودیم .

    راستش اسم شما را میان مخاطبین وبلاگ « ناهماهنگ » مشاهده فرمودیم و از آنجا که « یاس » از نظر من ، زیباترین و خوش رایحه ترین گل روی زمین است و باز از آنجا که من این گل بی نظیر را بسیار دوستش میدارم ، بدون مکث و مشتاقانه به این سوی پر کشیدیم .

     

    این داستان کوه املت ، آن هم درون قابلمه برایم تازگی داشت . باز اگر ماهیتابه بود ، یه چیزی . قابلمه آخه ؟ اونم برای املت ؟

    اگر گزینۀ « نظر » در مطالبتان فعال باشد ، خوشحال میشوم که گاه و بیگاه فضولی فرموده و مزاحم اوقات شریف شما باشم .

    برایتان سلامتی و شادی و توفیق روز افزون آرزو میکنم .

    پاسخ:
    سلام
    خیلی خیلی متشکرم. لطف دارید  و مچکر :)
    من خیلی خوشحال میشم که افراد گوناگون نظرات گوناگون خودشون رو بنویسند و کلا لطف وبلاگ نویسی به همین تبادل افکار و نظر و احساساته.
    خداروشکر که هرچند کم ولی تاثیر گذار بودم که لبخند به چهره شما بیاد.


    بله یاس از خوشبو ترین و دل انگیز ترین رایحه های طبیعی و خداوندیه. واقعا آدم لذت میبره از عطر یاس چون انگار بوی بهش رو توی زمین منتشر میکنه.

    راستش قابلمه به این سبب نوشتم که شکل کوه آتشفشان به قابلمه شبیه تره تا ماهیتابه
    .


    متشکرم  برای شماهم آرزوی بهترین هارو دارم:)
  • امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
  • به این میگن مثبت اندیشی شکمو ها :)

    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">